0 Heart It

Sparka mig i röven

Hej!
Mitt namn är Joséphine Hamdahl och jag söker någon med en bra fot. Foten är planerad att placeras på/i min röv med en väldans fart. Det är ett plus om du är aggresiv och vill få ur dig all frustration. Du är välkommen att lägga din frustration på mig. Jag är själv väldigt frustrerad men det är svårt att sparka sig själv på ett effektivt sätt.
 
Är du mannen/kvinnan/Xet jag söker? Hör då gärna av dig.
 
 
Det här med att läsa tråkig studielitteratur är inte riktigt min grej. Men ska jag klara av tentan så måste jag bara skita i att det är tråkigt o köra! Men det vore lättare med en spark i röven. Eller en pluggkompis! Nån som är lika värdelös som jag på dethär med studieteknik, men tillsammans blir vi perfekta! Som en Disney-film!!
 
Nu ska jag la äta o sen blire och begrava näsan i tråk-boken!!!!
 
 
 
Uppgiven