0 Heart It

Sliten

Jahaja. Nolle-P är slut. Det har varit tio underbara dagar och även första skolveckan är passerad. Igår va det Kick-off fest på Kåren. Det va kul! Blev full på Pina Colada fick inte dricka varannan vatten. Jag smög iväg sen o gjorde det i alla fall. Ville kunna stå hyffsat rakt på dansgolvet i alla fall. 
Så ja mina vänner, med andra ord trivs jag ganska bra här uppe i norr. 
 
Ikväll är det åter igen fest. Ska jag vara helt ärlig så är ju inte übertaggad, Blir säkert askul när jag kommer dit, men jag somnade inte förns kl 08.30 imorse, eller om det va ännu senare. Är lite bongo-mongo. 
 
Om drygt en vecka så är det tenta. Känner på mig att jag inte kommer klara den. Ligger galet mycket efter då jag inte haft boken. Men lyckligt vis så kommer den att befinna sig i mina händer dagen här på. Alltså imorgon. Då är det söndag om någon undrar. Och på söndag ska jag även på barutbildning på kårhuset. Ajjemän! Man har ju ebjudit sina skills i baren. Se upp, kan hända att ett litet piller slinker ner med mig bakom bardisken... NEEEEEEJ! SKOJA! Sånt är ju olagligt! Jag får ligga utan fusk... Eller? 
 
Nej juste! Jag ligger ju inte! Jag är ju fortfarande ren och orörd. 
 
 
Här får ni en sliten bild som passar utmärkt till rubriken. Man måste vara fyndig