2 Heart It

Bildbomb ego-style

Nu har jag fått upp lite mer grejer! Känns faktiskt lite hemtrevligare nu. Nu är det bara tavlor som fattas. Det va ingen som ritade till mig... Lite besviken måste jag säga. 
 
Jag fick också upp min pyttelilla dator som jag tänkte använda till föreläsningar o anteckna på. Smart jag vet.
Hittade en maaassa egobilder på datorn. Helt otroligt hur många bilder jag tog... av mig själv liksom. Självupptagen och kåt på lite uppmärksamhet. Det är jag fortfarande men skulle aldrig palla ta så många egobilder nu. 
 
Här kommer en liten bildbomb!
 
 
Två bollar och en plutmun
 
Cool cigg och ihoptryckta tuttar
 
Äääeeh här var jag ju bara ascool
 
Pluta lite mer va. OKEJ!
 
Ja, denna kan jag ju va stolt över.... rumpa och korkad min <3
 
Jättesmal och precis hemkommen från London
 
Bäm
 
Klädde ut mig. Söt
 
Va ju jättetuff
 
Sexy mofo
 
Nyduschad. oooooj
 
 
Ja jag fick mig ett gott skratt i alla fall! Ni då?
 
1 Frida:

Du är för jävla go <3 puss pårej

2 Totte...:

Daaaaayum...