0 Heart It

Crush

Sitter o dreglar ner tangentbordet. Hoppas inte att det går sönder. Vet inte om fuktskador uppskattas. 
Den jag dreglar över är i alla fall sångerskan i bandet Imber. My. Så jeflans snygg! Blir helt knäpp av att titta på henne (och lyssna på henne, vilken röst!).
Hon är en sån där brud som man både vill vara och som man vill  ha. Mest ha. Mjau mjau mjau! 
Men det är också en sån där tjej som är alldeles för snygg för en annan. Skulle ju aldrig hända liksom. Jag får ligga själv i min lilla säng o fantisera helt enkelt.
 
 
Denna helg har för övrigt varit fantastisk! Har ju haft finbesök av Kim! Ajjemän, Kim som i Xanders flickvän (nu ex) Det var ganska oväntat att jag skulle gå o bli bundis med mitt ex's ex men det hände och det är underbart. Jag tror att enda stunden som vi inte babblade va när vi sov. Vi hade ganska mycket att prata om, om man säger så. 
Så jävla härlig människa! Klickade på dirren! Vi hade det mysipysigt overload! 
Men nu är jag ensam i min lilla lägenhet igen... Måste diska. Det är fan inte mysipysigt. Men vill inte att disken ska mögla igen. Ja det har hänt. Jag är en äcklig liten figur ibland.
 
Så ja... Jag ska la ta tag i den skiten! Hareeee
 
Mjau mjau