0 Heart It

Mens

Jahaja. Då vare över två veckor sedan jag skrev sist. Inte så konstigt kanske då det inte hänt så mycket i mitt liv värt att skriva om. Men nu förstår ni! Ja nu är det min vecka på månaden och det är ungefär det mest spännande som händer i mitt tragiska liv. Men vafan! Lite blod i trosan är tillräckligt med drama för att jag ska bli glad i alla fall. Jag funderar på om jag ska berätta detaljerat om mitt flöde. Men sen vet jag inte om det kan tolkas som äckligt. Det är ju inte mitt sexliv jag ska berätta om liksom. Det består ju inte ens så det går inte. Äääääeh jag skiter i det. Kan ju säga att it's a heavy flow. Woop woop!
 
Nämen nu lämnar vi slakten i Trosa. Man är ju så himla arbetslös... Jag vettefan vart jag ska ta vägen. Kommer ju behöva ta bort min piercing för att nån ska vilja anställa mig. Klart som fan att jag skulle göra det för ett jobb, så envis är jag inte. Men det är bara så otroligt jävla jobbigt. Den lilla pärlan har varit med mig i 3 år nu och den och min klocka är de smyckena jag bär. JAJAJAJA! Jag får väl bara ta o bli vuxen då. Fyfan va tråkigt.
 
Någe mer som varit tråkigt är min fredagskväll. Eller den va trevlig fram tills att Skavlan va slut. Sen kollade mamma o pappa på en dokumentär om Blondie... Jag hade säkert tyckt att den va intressant om jag hade lyssnat på Blondie. Meeen inte riktigt min musik. Så efter det gick jag upp på mitt rum o dansade lite framför spegeln. Drömde mig bort till ett stort dansgolv på nån klubb där jag skulle kunna låta svetten rinna. Men icke. Jag sitter hemma. 
Ska la lägga mig snart så att det kan bli lördag. Då får man käka lördagsgodis... Ajuste. Jag åt upp det idag. fukk
 
Kläderna fick matcha fiffis innehåll