1 Heart It

& Other Stories

Igår efter jobbet så promenixade jag in till stan o mötte mamma! Hon var på toppenhumör, solen sken o allt var frid o fröjd! Precis det som behövs en måndag. Måndagar är ju annars ganska tråkiga tycker jag. Mammi skulle i alla fall titta på en klänning på Cos o hon ville ha smakråd av moi så jag följde med som den gulliga dottern jag är. 
Klänningen satt som en smäck! Eller som Aschberg sa; "som pitten i Greta"
Det var i alla fall bara att pröjsa! 
 
Efter att den tråkiga butikstjejen packat ner mammas klänning i den fina lilla påsen så gick vi vidare på den snobbiga snobbgatan Biblioteksgatan. I slutet av denna gata så finns en affär som heter & Other Stories som har nån koppling med H&M men myyyycket finare o dyrare kläder. Med finare menar jag bättre tyger typ. Annars gillar jag h&m. Men i alla fall! Mamma ville in o titta jag var mer " meeeen åååååh jag vill ha pommes!!!" 
Följde i alla fall med mamsen in. Och i den tjusiga, mysiga affären så hittade jag en söt liten bh. En mintfärgad utan bygel. Jag har nada sådanna bh:ar då jag riktigt aldrig varit nöjd med storleken/formen på mina bröst, så jag tenderar att alltid ALLTID köpa bh:ar med massa vadd som gör att tuttarna ser större och puffigare ut. Med att använda dessa bh:ar lurar jag inte bara mig själv utan också betraktarens öga. Inte för att folk alls egentligen har med mina bröst o göra men man är ju ganska skadad av samhället så jo man bryr sig ( jag bryr mig). Jag är också skadad av att jag en gång tog av mig bh:n i manligt sällskap och fick kommentaren " oj, jag trodde att de skulle vara större..." Den snubben kan ju fukka sig i bajjan. 
 
Men till saken då. Igår så bestämde jag mig för att testa bh:n, och ja... även den satt som pitten i Greta eller pitten i Hans. PK for life. 
Så jag bestämde mig för denna ska jag fani mig ha! Den är bekväm, den är söt OCH det är inte falsk marknadsföring (för mig själv alltså). 
 
Fast när jag hade bestämt mig för att Denna ska jag ha!, så kom jag ju på att jag inte ägde några kronor. Men då sa min kära madre att "Äääeh men gumman den får du ju av mig!"
Man har ju en fantastisk mamma! 
 
Här kommer nakna bilder! 
 
 
 
Äääeeh fina fina jag! <3 
1 fanny:

fett fin! (y)