0 Heart It

Wolf of Wall street

Jag var på bio idag och så Wolf of Wall street. De som har sett filmen har målat upp den för mig som att den skulle blowa mitt minde! Men jag måste säga att det gjorde den inte. Det var absolut en bra rulle och det hände ju saker i den o bla bla bla. Men den va ganska enformig och kvinnosynen var vidrig. Jag förstår att det ska vara så tydligt för att man ska fatta hur de här killarna behandlade kvinnor, men jag blev provocerad i alla fall. Jag kanske har gått o blivit en bitterfitta men så får det i alla fall va dårå. Som sagt det var en spännande rulle och scenerna va snygga och allt det där. Men min hjärna fick sig ingen avsugning. Så lite besviken är jag. 
 
 
 
 
Från det ena till det andra. Sitter och lyssnar på Haim. Alltså vilka brudar! Så himlans bra musik och jag kan tänka mig att deras konserter är strålande. De ska ha en konsert här i Svearike i februari på Berns, och jag är ju såklart otroooligt sugen på att gå! Inte helt hundra på om jag kommer att få med mig mina päron... sååå äre nån som gluttar på min blogg o skulle vara sugen på att se dem med mig så kan ni väl hojta till! Yäy <3
 
Klicka på bilden och få er en öronorgasm <3