1 Heart It

Tiden förändrar mycket... eller?

Nu har jag ju flyttat hem till Stockholm igen. Har inte packat upp än, så jag borde la göra det typ idag.
Igår när jag inte kunde sova så hittade jag min externa hårddisk och gissa om det fanns många egobilder där ellah. Alltså jag fattar inte hur jag orkade, men jag är ganska glad att jag tog många bilder ändå. Nu kan man ju faktiskt få det bekräftat att man ändras en del med tiden. Mitt hår är väl det som fått gå igenom mest. Sen har jag lärt mig hur man sminkar sig också... Fy vad jag kunde se ut. Lite så äre fortfarande. Ibland när jag gått utanför dörren och sedan ser min egen reflektion i nån bilruta så kan man ju fråga sig om jag faktiskt var vaken när jag la  makeupen. Men lite bättre har det faktiskt blivit.
 
14 barre... Ääääeh söt liten rund näsa
 
blixten <3
 
seriös brud
 
det va ju snyggt när bh'n syntes
 
16 barre o förlovad.... borde va olagligt
 
nybliven singel och i behov av att trycka upp tuttarna
 
min största dröm... att få vara en hipster
 
sen spårade det ut.... vart har mina tuttar tagit vägen btw?
 
sen ville jag bli hippe
 
tillbaka till hipster. bildredigering har aldrig varit min grej
 
här va man ju lite söt
 
uppmärksamhetshoran i mig <3
 
BAM! blev rödtott
 
tyckte jag va ashet
 
tillbaka till hipster-wannabe
 
GÖRE INTE!!!
 
Idiot
 
skulle kirra ny header till blöggen.
 
blev myndig och stansade hål i fäjset
 
Ny frippa och jag trodde att poser som denna va OK
 
Va övertänd på effekter som denna. Oooooj
 
kommer inte ihåg, men jag hoppas att jag inte hade på mig detta i skolan
 
hade ju köpt min studentklänning och mina ögonbryn har spårat ut <3
 
och här har jag mördat mitt hår genom att bleka topparna.
 
Sen köpte jag en smart telefon och resten av egobilderna befinner sig på den
Tycker att vi tar några därifrån också så att evolutionen kan få en punkt
 
grr
 
töff brud
 
 
inte så länge sen
 
Och såhär ser jag väl typ ut idag. Ääääeeeh! 
 
Kul med bildbomb
 
 
1 Totte:

Baaam! Kunde inte se något annat än snygga bilder :O

Svar: äääeh tottis då <3
Lejonmyggan