0 Heart It

För länge sedan

Sitter och läser igenom gamla blogginlägg och jag måste säga att jag skäms nå fruktansvärt. Jag klagade hela tiden. I nästan varje inlägg så var det synd om mig. Gör jag det kanske fortfarande? Jag vet inte men knas äre i alla fall. Jag anser också att jag hade väldigt konstiga åsikter men man kan väl alltid skylla på att man var liten o dum i huvudet. 
 
I maj 2011 så skriver jag att "så här ska jag se ut om fyra år" 
 
 
Jag har ju inte riktigt legat i för att uppnå mitt mål vilket samtidigt kan kännas ganska skönt nu när jag tänker efter. Jag älskar fortfarande tatueringar men jag klarar nog inte av att bära upp sådär många. Brösten ska vi inte tala om. Med tanke på att jag redan går med krokig rygg för att jag är för lat för att sträcka på mig, så skulle jag ju gå med näsan i marken med de där extrakilona. Helt galet. 
Och ja stora sillisar är oftast väldig fina i bh men när man knäpper upp för att släppa fångarna fria, så är det oftast något som inte stämmer. De ser väldigt knasiga ut. I alla fall dem man har sett i porrfilmer. Om man nu kollar på porr vill säga. Nä men jag har nog inget drömutseende längre. 
Jag är nog bara mest nyfiken på hur mitt utseende kommer att förändras med tiden. Jag vill veta hur jag kommer se ut om tio år, för jag har en känsla av att 30 är en väldigt bra ålder. Nyfiken! 
 
Jag får helt enkelt se.