0 Heart It

Det här med att blogga

Nu har jag snyggat till min blogg lite. Jag tycker i alla fall att den är snygg.
Vet att jag har sagt följande typ tusen gånger och jag vet inte om jag kommer att klara det den här gången heller... Men jag ska bli bättre på att blogga. Jag vill i alla fall bli bättre på det. Det dumma är att jag sällan har något intressant att skriva om. Jag vet liksom inte vad folk vill läsa om. Kläder och sånt är jag kass på. Jag kan inte para ihop en outfit på det där magsiska sättet som så många tjejer kan. Jag önskar verkligen att jag hade den talangen men nope. 
Nu är det ju väldigt få som kommenterar på min blogg men det vore skojsigt om ni lämnade ett litet meddelande där ni skriver vad ni tycker att jag ska blogga om. Ska jag kanske skriva lite om politik inför det kommande valet? För det är faktiskt roligare att läsa det någon som inte kan ett piss om politik, skriver än vad det är att läsa en trist o insatt jävels ord. Eller? Jag kanske har fel.
Ska jag fortsätta klaga på mit liv eller ska jag kanske komma igång med nå projekt o skriva om det? Kom med tips!
 
Massa pussar o snusk!