0 Heart It

rubriken heter rubrik

Det har varit en skitvecka. 
Jag har stigit upp sent på eftermiddagen varje dag och ja, sovit bort solen. Jag har alltså inte sett solljus på ett bra jävla tag... Eller jag kanske såg solen stiga upp i fredags men jag kommer fan inte ihåg.
 
Jag börjar bli förbasat trött på att va arbetslös. Har liksom inget att sysselsätta mig med. Den kommande veckan kommer det hända lite saker i alla fall. Imorn hoppas jag på att mitt paket ska ha kommit fram så då blire en prommis till Handlar'n... Usch, jag hatar Skälby. Sen har jag lite annat inplanerat. 
 
Jag läste mina senaste inlägg och jag vet inte ens om jag själv förstod vad jag skrev. Det är inte bra o skriva när man är upprörd. Allt blir så osammanhängande då, och vilka knasiga stavfel man gör. Ojojoj. 
 
Jag kanske borde gå o lägga mig nu så att jag inte vaknar kl 15.00 imorn... 
 
 
Klotter men Edda är en finis <3