0 Heart It

Brudigt som fan

Jag hämtade ut ett paket idag! Inte ofta jag gör sånt. Tycker att det är läskigt o beställa hem saker. Man vet ju aldrig om det blir riktigt rätt liksom. Kläder är det läskigaste att beställa hem. Jag måste prova kläder innan jag köpter något, är nämligen så himla oproportionerlig. Jajajajaja skitsamma. Nu hade jag i alla fall beställt hem två saker. Jag har börjat läsa en blogg som tipsar om väldigt mycket skönhetsbaserade grejor, och sånt kan man ju inte få för lite av i världen vi lever i.
Hon hade tipsat om ett torrschampoo som är bra för oss med mörkt hår. Det är ju sjukligt störande när man får vita fläckar i huvudet liksom. Då har jag nästan hellre flottigt hår. Så nu har jag köpt detta torrschampoo. Vi får hoppas på att hon visste vad hon snickelisnackade om, vilket jag inte tvekar på egentligen.
 
Jag beställde guckan från Lyko.se där jag också hittade en annan sak! En liten pryl för ansiktets läppar som heter Prime Venom. Det är ett lip plumping balm, men tycker inte att den plumpade upp mina läppar så mycket. Det stack mest i läpparna. Men det är även till för att vara en prime så att läppstiftet ska hålla bättre och det har jag inte testat än. Spännande! 
 
Stort paket...
 
... för väldigt små varor. 
 
 
 
Här är snygga Simone Åsberg som tipsade om schampoot! Klicka på bilden så kommer ni till hennes blogg!
 
Kram från en ovanligt brudig Jossan