0 Heart It

Vilse i Malmö

 Igår vare frsta dagen i skolan. Va inte värsta grejen alltså. Vi blev uppropade och sen gick han igenom kursen. PÅ ENGELSKA! Han va ju från London liksom. Va jag ju inte beredd på! Men det gick bra. Förstod det mesta. Sen typ sprang jag ifrån alla... Vet inte varför. Jag som ville lära känna nya människor. Men jag gick i alla fall o fotograferade mig för multikortet man måste ha, för att komma in överallt i skolan. Ser ut som en mupp på kortet men ja ja ja!
 
Multikortet hämtade jag idag. Tog min lilla cykel dit och efter det så hittade jag in till stan också. Där köpte jag ett par hörlurar och en almanacka. Hörlurarna fick vi i uppgift att köpa. Och jag är ju en duktig flicka så jag LYDER! 
 
När jag hade handlat klart så övervägde jag om jag skulle stanna kvar i stan ett tag o bara vandra omkring lite. Men nä. Jag ville inte bli suktad av allt som jag absolut inte har råd med. Typ en kaffe på Espresso house. Så jag tog min söta blommiga lilla cykel och åkte "hemåt"
Trodde jag ja... Jag ska ju alltid krångla till det, så istället för att ta samma väg som jag kom ifrån, så skulle jag ta en annan väg. Jag tappade ju bort mig lite. Hade ingen aning om vart jag hamnat. 
 
Men efter några paniksvettningar så frågade jag i alla fall och då kom jag nästan rätt. Och efter några paniksvettningar till så fick jag syn på Turning Torso! Tjoho! Där bor ju jag! Eller inte i Turning torso, men precis bredvid! 
Jag hittade hem! punkt
 
fiiiiiiiiiiin