1 Heart It

Storebror

Just städat lite! Det luktar gott här hemma nu. Skönt det.
Idag kommer min bror hit! Han sitter på tåget just nu. Ska möta honmo vid stationen och sen ska vi möta hans kompis och sätta oss på möllan tror jag. Imorn ska han o jag lära känna stan! Kan behövas då jag inte hittar nånting. Fast jag hittade faktiskt till bion idag! Kände mig asduktig. Det var en mysig biograf. Det var jag, 10 pensionärer och två killar i 30 års åldern. Kändes bra. Nä men det var en himlans bra film! Jag grät flera gånger! Skådisen var sjukt lik Monica och jag önskar att jug kunde få uppleva 60-talet. Bra musik, fina kläder, fint sminkade, roliga fester. Fanns säkert mycket skit också men det kommer det ju alltid att göra. 
 
Det har varit en skön dag! Har dock lite ångest över att jag inte vet hur jag ska göra min uppgift. Måste göra den nästa vecka och jag har inte ens en idé. Vicke kanske kan hjälpa mig lite. Usch. Jag är dålig
 
Jaja! Bara ett par timmar kvar tills brors tåg rullar in!
 
Fina storebror!
 
1 Anonym:

DU ÄR JÄTTEBRA INTE DÅLIG!