0 Heart It

Snart!

Om bara några timmar så är hon här! Som jag har längtat! Min älskade soulmate Clara kommer ju till Malmö! Det är fantastiskt! Hennes tåg rullar in vid två-tiden så jag borde egentligen gå o lägga mig nu så jag hinner göra lite saker innan hon kommer hit. Typ som att tvätta o handla tråkiga grejor. 
Idag har jag kollat på en sjudundrans bra film. Sett den många gånger förr men man tröttnar ju aldrig. Och han ääär ju så snygg. Så snygg så man önskar att man var 30 år äldre. Inte för att jag skulle ha någon chans då heller men det skulle kanske inte vara lika snuskigt. 
Chocolat <3 <3 Så bra film och Johnny Depp, vilken man! Mjau säger jag bara! 
 
Efter filmen så slängde jag mig in i duschen och tvättade bort åtrån och synderna. Sen var det bara att ta fram dammsugaren och köra igång! Lägenheten hade hunnit bli rätt snuskig men nu blänker den (nästan) och det luktar lite godare. Jag tycker att jag gjorde ett bra jobb!
 
Nu ska jag titta på ett till avsnitt av Sex and the city och sen ska jag nana
 
 
 min fina <3