0 Heart It

Monica Z

 
Imorgon är det premiär för filmen Monica Z och jag ska gå o se den! själv...
Men inte ska man väl behöva sällskap för att se en film?!? Det ska nog gå bra :) 
Blev dock lite irriterad på sf. Vill helst se den klockan 18 imorgon kväll. Men då måste jag köpa biljetten o kan inte reservera. Och problemet då är att jag inte kan köpa grejer på internet med mitt kort. Kan barabetala via internetbank eller e-kort. Vilket inte går när man ska kirra biljetter hos sf. Så jag får helt enkelt se filmen klockan 15 imorgon. Då kunde jag i alla fall reservera. 
 
Hade gärna sett filmen klockan 18 då den skulle vara klar precis när storebrors tåg rullar in i Malmö. JAJA! Inte så mycket att göra åt. Får ju i alla fall se filmen. 
 
Kan inte säga att jag lyssnat jättemycket på Monica Zetterlund. Vissa låtar bara. Men det jag har hört har jag ju gillat. Man kanske skulle ta och plugga lite Monica Z innan man sätter sig på en av de röda stolarna. 
 
 
Hon var ju vacker som en dag!