0 Heart It

Höst

Nu är den ju här! 
Var ute o handlade i eftermiddags, då den bitande kylan haffade mina kinder. Samtidigt som jag säger hejdå till sommarkänslorna med en melankolisk vinkning så välkomnar jag även hösten med en varm kram. Jag har saknat min höstjacka lite. Även att kränga runt en halsduk och sätta på mössan. Sen är det ju så vackra färger på hösten. Man blir också lite piggare på hösten. Det låter kanske konstigt, men jag är så lat på somrarna, så kylen rycker tag i mig och jag vaknar lite. 
Idag har jag skrivit en del av mitt manus till ljudreportget. Men det var svårare än vad jag trodde. Min fantasi är inte på topp. Jag måste sitta och vara lite mer koncentrerad. I morgon ska jag boka en zoomer och spela in de första ljuden i alla fall. 
Nu ska jag gå och fortsätta titta på Ensam mamma söker, och dricka upp min oboy!

här kommer några härliga höstbilder