0 Heart It

B-rudigt värre

Sitter framför tv:n med tända ljus och en kopp varm choklad. Eller Koppen är tom men den var fylld med varm choklad för en stund sen. 
Sitter och tittar på Sex and the City och känner mig extra brudig. 
Det regnar ute och den där myskänslan är uppvriden till max! Jäklar det öööööser ner! 
Skulle inte vara fel med lite sälskap, men jag trivs rätt bra i min ensamhet. Har övat en del genom åren. 
Hahahaha fy fan va jag tycker synd om mig själv! Jag ska vara glad! Jag bor i en jättefin lägenhet i en urtjusig stad, med en urtrevlig roomie och en übermysig katt! Och jag är glad också! Men saknar dem där hemma ibland bara. 
 
Gick precis och kissade, och när det var dags för rengöring av händerna så fastnade blicken i spegeln lite. 
Den fastnade på min piercng. Är verkligen nöjd med den lilla kulan! Glömmer bort att jag har den ibland. Den smälter liksom in. Jag är sugen på att gör nåt mer, men vågar inte riktigt. Är rätt nöjd med att det smälter in liksom. JAJAJAJA! Det är mycket man vill göra här i världen. Köpa nya kläder, tatuera sig... Gå ner i vikt. Eller nä det vill jag inte... Vill bara sluta trycka i mig mat för att jag inte har något annat för mig. Stressar i mig mat nu för tiden. Inge bra. 
 
NUUUU! har jag jag inge mer att skriva
 
ego
eat cry masturbate