0 Heart It

Är man tjej så är man

Sitter och tittar igenom första säsongen av Sex and the city med ett stort glas, avslaget vin i handen. Eller så är det inte avslaget utan bara jävligt dåligt o billigt. Men det funkar för ruset.
Har även en tunn lång kofta på mig som fladdrar elegant när jag svävar fram i lägenheten för att fylla på mitt glas. Jag känner mig otroligt glamorös, förutom mjukisbyxorna och det för korta linnet som framhäver min mage som hänger över byxorna. 
Ja, jag har gått upp i vikt. Vilket jag inte skulle bry mig så mycket om, om några kilon hade lagt sig på bysten också. 
 
Mina bröst är fortfarande små myggbett men magen den växer... Jaja! Kärlekshandtag är sexigt har jag hört. Och egentligen, orka vara smal. 
 
Nu ska jag återgå till Sex and the city och fortsätta min fantasier om att leva glamoröst.