2 Heart It

vad kostar 30min med dig finis?

MEN PÅ RIKTIGT!!!! VEM FAN SKRIVER SÅ!
 
Har skaffat mig dayviews.com igen bara för att göra reklam för bloggen. Tänkte att de på fejjan tröttnat på när jag länkar min blogg. Men det hr inte hit! Jag fick i alla fall ett meddelande där en kille fråga mig hur mycket jag skulle ta betalt för 30 minuter med mig!!!
 
Jag spydde i min mun och sen svarade jag att han behövde hjälp. Han svarade genom att vara näsvis och påstod att jag sagt att jag vet allt om hans liv och jag vet inte vad. Skrev tillbaka att ställer man en så idiotisk fråga så står ju inte allt rätt till liksom. 
Och han svarar att jag inte ska bli så arg så jag borde tagit hans meddelande som en komplimang för man skriver ju inte så till tjejer som man inte anser vara söt/snygg...
 
Ja men jaaaa! Såklart jag borde tagit det som en komplimang att en snubbe vill köpa sex av mig! Guuud så dum jag är. Jag fattar ju ingenting! För anser killar att man ser bra ut så är det ju självklart att man ska sälja sig själv. 
 
 
Jag blir så förbannad så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Varför finns det sådanna människor???
Om han nu är så intresserad av att köpa sex så finns det ju en marknad. Det är sjukt hur många snuskpellar som härjar runt på sånna här sidor. Vilket är så jävla läskigt då det finns otroligt många osäkra flickor och pojkar som säkert skulle kunna bli inlurade i nåt sånt. Jag blir rädd, arg och vill bara bunta ihop alla idioter och skälla ut dem så de riktigt skäms! FY!
1 Anonym:

Ja idioter finns det gott om!!

2 Tompa:

Lejonmyggan!! Va händer? :)

Svar: Kan detta vara Tompa från gamla klassen? :D Malmö händer! Själv??
Lejonmyggan