0 Heart It

Mormor med stil

 
Här är en bild av mina morföräldrar från 60-talet. Skulle gissa på att det är 67 eller tidigt 68. Mormor ser i alla fall inte så gravid ut. Men daaamn! Kan inte fatta! Hon är så jäkla läcker på den här bilden, en riktig pingla! Mormor är en hottie idag också. Men här ser hon verkligen ut som en modell! Hon är nog 18 eller 19 år på den här bilden. Mjau mjau mjau! Det är på min gammelfasters bröllop. Pepe är riktigt stilig också! Ser mycket Vicke i pepe. De var ett fint par ett tag i alla fall :) 
 
Hon har så snygg håruppsättning här! Jag vill verkligen lära mig göra något liknande men mitt hår är så svårt att pyssla med. Det är antingen för flygigt eller för flottigt. Inte rättvist. Längtar tills det är lite längre, så jag kan göra mer saker med det :) 
 
Puss o Kam!