2 Heart It

1 Oktober

Idag har det varit en lång dag!
Men givande. Vi hade lektion från 9-16 och vi fick göra ett körschema till ett Kino-program. Det var väldigt spännande och roligt. Det var kul att få jobba tillsammans med dem i klassen.
Imorgon är det bara två timmar i skolan. Ganska skönt, eller väldigt skönt. Sen ska jag hem o göra pannkakor till lunch.
 
Nu har jag bott i Malmö i över en månad och ja, jag börjar känna mig lite ensam. Det var väldigt mysigt o åka hem till Stockholm några dagar o bara få hänga med familjen och världens finaste bubbar! 
Fan vilken rolig utgång vi hade! Blev sådär perfekt full. Härlig känsla.
 
Men tillbaka till ensamheten. Jag har ju en tp av drömkille och jag tänker inte gå in i ett förhållande förns jag hittar honom. Jag tror att det är bra för mig att vara så kräsen då jag brukar kasta mig in i förhållanden för fort, bara för att jag känner mig ensam. Visst är det mysigt med någon som håller om mig om natten. Men jag vill vara nöjd på dagen också. Jag brukar ofta gå ner mig själv när jag går in i ett förhållande. Slutar ta hand om mig själv, slutar klä mig som jag tycker är snyggt och jag känner mig inte snygg eller skön. Jag känner mig inte skön. Det är viktigare att göra än att känna sig snygg kan jag tycka. För känner man sig skön o avslappnad så kommer det andra med på köpet. Jag vill hitta nån som jag kan känna mig skön med. 
Så jag ska vara jättekräsen! Kommer säkert bryta men man kan ju alltid försöka!
 
Mina drömmars man/män
 
 
 
 
 
 
 
 
 
MJAU!

1 Frida:

Alltså mm mm mmmmmmm! Numero trois <3

2 Anonym:

Oj vilka snyggingar, måndagsgodis!