1 Heart It

Varför?

 
 Varför ser inte min pojkvän ut så här:
 
 
eller såhär:
 
 
 
 
Och VARFÖR ser jag inte ut såhär:
 
mjau
 
Eller såhär:
 
 
 
 
Jo! För att få en sån kille som pojkarna på bilderna så måste man se ut som flickorna på bilderna. Men jag ser ju inte ut så. Jag vet inte om jag skulle passa som blondin och dreads skulle jag aldrig våga göra. Och träna så hårt som den nedersta flickan måste ha gjort skulle jag aldrig orka. Sen har det väl lite med gener att göra också. Jag ska inte bara klaga. Jag kan se rätt söt ut när jag kladdat på mig lite smink och tänkt igenom vad jag ska ha på mig innan jag går ut genom dörren. Men de bästa generna snodde bror min innan jag ens blev gjord. Innan jag va planerad liksom. Mamma o pappa hade fullt upp med att ta hand om sin vackra lilla son så de hann nog inte knulsom. Jag fick bra hy och det fick inte Vicke, men va fan gör det? Han är vacker som en dag fast ansiktet är fullt av porisar. Man tänker liksom inte på dem för hans långa ögonfransar distrarherar så jävla bra! Min bror kan ha flottigt hår, en skitig t-shirt men ändå så ser jag hur brudarna stirrar efter honom. Inte rättvist. 
Om jag skulle gå ut med flottigt hår o osminkad så skulle folk också kolla på mig, men mer med avsmak då kanske. Herre min gud! Självkänslan är på topp denna afton! Men det gör inte så mycket då jag är snäll mot brorsan samtidigt. 
 
Hur ser jag ut då?
 
Typ såhär:
 
 
Inte jätteilla. Man får vara glad för de få goda generna som Vice lämnade kvar. Tack
 
Hur ser min pojkvän ut då?
 
 
Såhär och
 
 
såhär....
 
 
haha tyckte mest att det var ett roligt omslag. Jag kollar inte på porr.... sånt gör inte fina flickor o det vet alla....
 
 
1 Terése:

Äsch då, du ser ju jättebra ut. Utseendet lär inte hindra dig från att få drömkillen. Handlar väl mer om att vara på rätt ställe vid rätt tidpunkt ;)

Ps: Grymt bra killsmak btw

Svar: Ahmen tack <3 Jo det kanske du har rätt i. Då är la frågan; varför är jag aldrig på rätt plats vid rätt tidpunkt?!?!
Ahmen eller hur! :D
Lejonmyggan