0 Heart It

Kär

Jag är på riktigt kär i sångaren i Hong faux! Han är så otroligt vacker. Och vilken röst! Han har liksom allt. Mjau mjau säger jag bara. Allt började den vackra dagen jag skulle se Coheed & Cambria spela på Sticky fingers i Göteborg. Då spelade Hong faux som förband. Bättre förband får man leta efter. Jag älskar när man går på en kosert och banden som spelar innan också är bra. Det är inte alltid det händer faktiskt. 
 
Detta blir ett kort inlägg då jag måste gå o lägga mig nu eftersom att klockan är halv 2 och jag ska ju upp imorn...idag
 
Ville bara dela med mig av min förälskelse. Jag vet att han är några år äldre än vad jag är, men vafan! Det är ju bara en siffra. Och skulle han ha familj eller liknande så kan man alltid trolla bort dem. På något sätt. Så är det nån där ute som känner honom eller har hans nummer kan ni ju meddela att jag är jävligt intresserad <3