1 Heart It

Ingen större skillnad

Kollade hur jag såg ut för exakt ett år sedan
 
Jag såg ut typ såhär
 
 
Sliten som fan och ja... Finns la inte så mycket mer o säga om bilden. Jo men jag vikarierade ju på fritids vid den här tidpunkten och fick stå ut med barn som sparkade mig på smalbenet och snyta snoriga vildar som vägrade att ha jackan på sig. Så det är väl ändå rätt okej att jag såg ut som jag gjorde. 
Men till saken då. Jag tittade mig just i spegeln och kunde då konstatera att ett år senare så ser jag exakt lika trött o sliten ut. Och vad går mitt liv ut på idag då? Jo jjag har lektion en till fyra gånger i veckan. Sen går jag hem o tittar på tv. Det är mitt liv idag. Jag skulle faktiskt kunna se lite piggare o mysigare ut. MEN NEJ! 
 
Enda anledningen som jag kan skylla på nu är att jag har mens. Denna underbara sak som händer en gång i månaden om man sköter sina piller och inte blir på smällen. JAG ÄLSKAR MENS! Därför skulle jag vilja skriva ett litet meddelande till min mens :) Här kommere
 
Kära slemmiga blodröra
Tack för att du ger mig finnar! Ibland känner jag mig lite för svensk men där kommer du en gång i månaden o gör mig lite finsk liksom. TACK SOM FAN! Och kära blodgegga, Tack för att du ger mig smärtan som strålar upp i ryggraden på mig varenda dag :) Det är bra att bli påmind om att man har det för bra, så lite ont måste man ju ha ibland. Och tack för att du håller mig borta från pojkarna. Det uppskattas något enormt! Man vill ju inte få könssjukdomar liksom. Och tack som rackarns KÄRA mens, för de blodiga trosorna. Ahmen du veet ju hur mycket jag ÄLSKAR att tvätta. 
Utan dig vore jag ingen riktig kvinna. Det är ett som är säkert i alla fall. Mysig äru också. Finns inget som slår när det hettar till i trosan o man får lite brådis in på toan för att göra sitt glädjerop :)
TACK MENS! <3
 
På grund av mensen eller ska jag säga tack vare kanske, så ser jag ut såhär dessa 4-7 dagar :)
 
 
 Puss o snusk
1 Emelie:

Fan vad härlig blogg du har. Har iofs bara läst igenom 2 sidor nu men det är lätt att se att du är ärlig och rak och det gillar jag :) sen, försök att döda komplexen du har. Även fast jag vet hur svårt det, gud vet hur många komplex jag har,har. Men du är verkligen hur fin som helst :)

Svar: Åååh tack du! Ja jag ska jobba med mina komplex! Det är mycket skönare när man är nöjd med sig själv liksom ^^ Du är också fin!! Kram!
Lejonmyggan