1 Heart It

Halloween

i år så missade jag Halloween... Eller missade o missade... Jag blev inte direkt bjuden på nån fest men det gjorde inte så mycket då min älskade mamma var på besök! Vi va i Köpenhamn i fredags! Uuuuurmysigt! Gillar Danmark <3 Men idag åkte hon hem :(
Hatar att säga hejdå! Gick i alla fall med henne till tåget o vinkade sen. Älskar min lilla mamma!
När jag kom hem så dog jag lite i min säng då ångesten uppkom. Jag älskar ju Halloween och så fick jag inte chansen att klä ut mig. MEN! Jag gjorde det i alla fall! Nu är jag urläskig 0och har en död pojkvän. Okej urläskig är att ta i men ändå.  Jag ska typ föreställa en halvdöd high school-tjej med en heldöd kille som taffsar på mina turrar. Nice va!!!???!!??
 
 
hehehehehehe
 
Det kan komma fler bilder....
1 felicia:

super fin blogg :)

Svar: Tack så mycket! :D
Lejonmyggan