0 Heart It

Ass and them titties

Klart att man gillar stjärt o tuttar. Men känns det inte lite uttjatat i musikvideos? Snygga tjejer som ska dansa sexigt och inte lämna mycket åt fantasin. 
Jag älskar den kvinliga kroppen, men tycker att det är tråkigt att tjejer måste vara nakna för att vara sexiga. Och att man inte kan vara sexig med kläder på. Inte enligt musikindustrin i alla fall. Tror inte heller direkt att tjejerna som är med i videorna inte går med på det. Det är la gött med uppmärksamhet. ÄH!!! Jag vet inte vart jag vill komma med detta. Typ att man kan visa sexighet på andra sätt. Kanske?
 
Nu så blev jag sur igen. Anledningen till att jag skrev det här inlägget var för att jag såg denna video;
 
 
 
Älskar låten. Men tyckte att videon var lite konstig. Tjejerna kan knappt dansa liksom. De är bara med för att de är snygga... Sen förstår jag inte deras kläder heller. 
 
Sen så tipsade en kompis om den nakna varianten 
 
 

Wtf liksom.... Det jag faktiskt stör mig mest på är att snubbarna är helt påklädda. Varför ska brudarna vara spritt språngande nakna men inte männen? 

Nä ingen har dött av en naken kropp. Men på det här sättet. Jag förstår bara inte logiken. knas