0 Heart It

Coheed & Cambria

Nu har jag gjort det! Jag har sett Coheed and Cambria live! Det var det met fantastiska jag varit med om tror jag. 
Jag var så ytterst nära tårar, men jag höll tillbaka dem. Man vill ju inte verka mesig framför alla coola rockers. 
Det var i alla fall underbart! Stod kanske fem meter ifrån scenen. Fick lite ögonkontakt med Claudio ;) mjau mjau!
Det var en grym show helt enkelt! Kommer kunna leva på det här ett bra jävla tag nu alltså.
 
Sen blev jag lite förälskad i sångaren i förbandet också. mjau mjau mjua på den bubben alltså! En riktig hottie! Kollade upp honom lite när jag kom hem. Född 1976... Är det för gammalt kanske? Ääääääääsch! 
Fantisera kan man ju alltid göra! 
 
Det är en mysig lite resa jag o storebror gjorde. Klippte till Victor också! En riktig jävla höger! 
Näää vi kirrade bara hans frippa. Übertjusigt vart han. 
 
Fina Claudio <3 Kunde inte ta några bilder dock :( Min mobil mår inte så bra just nu.
 
Fina Storebror :D
 
Sångaren från Hong Faux! mjau mjau!!! 
eat cry masturbate