0 Heart It

Jahaja

Jag fick en kommentar på förra inlägget som jag tänkte svara på.
 
"har inte varit inne på din blogg sen 2011, som jag då följde rätt länge! har hittat tillbaka nu och verkar ha missat en hel del sist jag läste var du tillsammans med xander? vad hände mellan er? är ni inte tillsammans längre? vore kul om du skulle ha en frågestund snart igen då jag missa förra x) diggar dig och att du verkar helt köra ditt eget race! (y) har du några tips på hur man ska hantera om man tror att ens kille varit otrogen? har du varit med någon som varit otrogen? you rock!"
 

För det första vill jag säga att jag tycker att det är jättekul att du hittat tillbaka och att du uppskattar läsningen! Sen är det ju lite synd att jag suger på att uppdatera. 
 
Jag och Xander gjorde slut för ett bra tag sen. Det funkade helt enkelt inte. Tror inte att någon av oss visste vad kärlek var. Jag vet det inte fortfarande. Han ljög om allt och jag var känslokall. Det var helt enkelt inte ment to be ^^
Jag vet inte om jag kommer ha en till frågestund då jag aldrig tror på att folket som frågar är seriösa. Fast mest har det att göra med att jag knappt får några frågor 
Men är det nåt ni undrar så går det faktiskt att kommentera mina inlägg. Det är ni kassa på. Älskar feedback.
 
Vad jag vet så har inte någon varit otrogen mot mig. Men jag är rätt naiv och lättlurad så vad vet jag liksom. 
Jag vet faktiskt inte hur jag skulle hantera en sådan situation. Det beror väl lite på hur ens relation ser ut. 
Min första instinkt skulle väl vara att slå personen på käften. Men sen så känner jag personer som varit otrogna och jag känner att jag kan förstå dem. Fast ändå inte. JAG VET INTE. Jag är verkligen ingen expert på relationer. 
 
Jag vill tillägga i detta inlägg att jag fortfarande inte hittat boende i Malmö... just so you know... Skulle behöva lite hjälp på traven om ni fattar!
 
ego
eat cry masturbate