0 Heart It

Kommer snart

Ja, jag kommer snart Stockholm, för en kort visit. 
I morgon (snart idag) så tar jag tåget mot huvudstaden för att fira min kära mors födelsedag. Har köpt en liten present som jag hoppas at hon ska uppskatta. 
Måste hoppa i säng snarast då jag ska upp tidigt imorgon. Vi ska redovisa och börjar klockan 09.00. Inte så farligt tidigt kanske då jag bor 10 minuter ifrån skolan, men jag har inte packat klart än och jag måste ta med mig väskan till plugget då jag direkt efter drar. Slutar klockan 16.00 och mitt tåg går 16.41.
Ingen idé att dra hem mellan. Eller ska jag göra det? Det är faktiskt ganska jobbigt att släpa på en stor trunk... Men frågan är om jag hinner :s Uuuusch vad jobbigt det blev helt plötsligt!
 
Aja... I måndags så städade jag i alla fall lägenheten. Tänkte att det vore skönt o slippa att komma hem till ett kaos på söndag/måndag. Meen det är ju inte oundvikligt heller då jag inte bor här ensam. Och jag får ju städa upp rätt mycket efter min roomie. Ja väldigt mycket faktiskt. Det är bara jag som städat den här lägenheten sen jag flyttade in. Det känns la sådär. Men jag får skylla mig själv lite för jag säger ju inte till. Är för feg. 
 
Nä nu ska jag duscha lite fort o sen blire att nana!
 
 
Som sagt så städade jag och sen så köpte jag även lite ljus, Behövdes i mörkret. Blev riktigt nöjd