0 Heart It

ny läsare! (ny?)

Idag fick jag nys om att söta lille Wille läser min blogg! Tjoho ropar jag såklart! Men var är mina kommentarer liksom?!? Jag bara undrar!

Sitter på tubiluben hem nurå. Segaste kvällen på länge. Vilket är konstigt, för jag hade o göra typ hela tiden förutom i början och slutet. Men när man tittar på klockan var femte minut och visarna är som fastklistrade på samma ställe, äre fan tråkigt. Tur att jag hade godis!
Imorgon är det mitt sista pass på ett bra tag. Flytten till Malmö närmar sig och jag känner hur jag krymper. Så jävla läskigt alltså! Jag ska bo själv. Nästan i alla fall. Men mamma o pappa kommer inte finnas där. Vem ska trösta mig när jag gråter? Usch. Men det ska bli rätt spännande också. Få bli lite vuxen.

Hur skevt är inte det här då Klockan är 6 på morgonen och jag bloggar på tuben. Ska hem o dö lite halvt i min säng.


eat cry masturbate