1 Heart It

Malmö

Nu har jag flyttat!
Sov första natten här i fina Malmö. 
Pappa och jag kom fram vid ett-tiden igår och då vare lite som skulle fixas i rummet. Sen drog vi till Ikea och köpte lite mer prylar och efter det så begav vi oss mot Ica maxi och köpte det viktigaste i ett hushåll. Mat!
Och lite andra tråkiga men nödvändiga prylar.
Sen visade pappa mig lite av staden. Förstod inte så jättemycket av hur man hittar men det ska nog lösa sig. Jag fattr i alla fall hur man tar sig till skolan och in till stan. Det tar typ 3-5 minuter att cykla till skolan och 10 min att cykla in till stan. Det känns jävligt bra! Bor precis vid vattnet och det är väldigt lugnt här, men bor ändå så nära stan. Underbart är det! Det som kunde ha varit bättre är la vädret men annars äre perfa i Skåneland alltså!
 
Längtar lite till måndag, men är samtidigt skitskraj! Jag hoppas verkligen att jag kommer gå med nån skön person i alla fall.
 
 
Saknar mina bubbar
 
mitt nya rum! Nu är det lite hemtrevligare men inte hunnit ta nån bild än.
 
första frukosten i Malmö!
1 Anonym:

saknar dig såååååååååååååå