0 Heart It

Fyllan

Ljög jag kanske om fyllan i det förra inlägget?
För ibland kan jag faktiskt längta lite efter ett rus. Inte bli sådär plakatfull så man spyr o sen vaknar dagen efter, omedveten om hur man hamnade i sin säng och varför man har kräk i håret. Men ni vet sådär lite salongis. Det kan faktiskt vara en härlig känsla. Jag blir så fnittrig efter några glas. Som en riktig brud. Dock inte efter några glas rödtjut. Vilket är synd då jag tycker att den vuxensaften är väldigt delikat!
Nej, efter rödvin så får jag ont i huvudet och mina ögonlock känns helt plötsligt som om de väger 1 kg vardera.

Just nu är jag lite sugen på en söt o smaskig drink faktiskt. Mest för smakens skull. Men också pyttelite för berusningen. Men bara pyttelite.
Tror dock att jag får hoppa drinken, då jag inte orkar göra någon OCH jag har faktiskt borstat tänderna!

Måste fan lära mig att göra några drinkar! Kommer väl antagligen vara för lat för det och utstå huvudvärkarna. Vin är ju ändå smaskigt. Och jag har ju gått o köpt mina första vinglas! De rymmer 61 cl! De ni!! Jävlar va full jag ska bli! Full och ensam med en cigg i ena handen och i andra handen ett megaglas med VIN! Längtar! Min framtid ser ljus ut <3

 

 Mitt vinglas <3 Ska kanske kalla det för.... Mr. Big! Eller njäää... Så mycket Sex and the City-tjej är jag inte.
Kommer nog på nå namn till dig min älskling
 
måste ha
 
vitt vin ser ju inte ens sexigt ut liksom. eeeuuuw
 
det dääär är sexigt
 
den här drinken borde de döpa till "This ain't Avatar" En jättebra rulle jag såg idag
 
söt o rosa... Klittan kanske? Nä det är för vulgärt. Fy. Ser god ut i alla fall
 
eat cry masturbate