1 Heart It

Det är ju för mycket.

Var en underbar helg på bubbes landställe. Åt massor av kräftor, blev packad o badade topless i bubbeboolen. (Bubbepool inte bubbelpool)
Lite tråkigt avslut då penisvarelser ännu en gång visade sig tänka med sina könsorgan. Men men! Vem bryr sig?! Jag sticker ju till Malmö om 3 dagar
 
 
 
Har börjat packa lite. Går sådär. Vafan ska jag ha med mig liksom?! Kan ju inte ta med mig allt då jag lätt inte kommer få plats själv i rummet då. Jag löser nog det där vetni. Blir nog jättebra. Imorgon kommer ju Adrian hit. Vi ska ju fika. Eller jag ska fika o han ska dricka vatten. Han äter ju inte nåt som är gott. Han tränar ju o grejer. Det är ju för mycket.
 
Bubbarna är ju för runda! Små uttrar!
 
Jag är ju också en liten utter
eat cry masturbate
 
P.s.
Ni får stå ut med att jag missbrukar "ju". Svårt att ta sig ur när man varit med bubbarna
1 Bubbemjau:

Ääääeh gullunge <3