0 Heart It

delete

Nu har jag tagit bort mina konton på de två dejtingsidorna jag var medlem på.
Jag fick bara ångest av dem och vad jag vet så har jag ingen kille. Jag börjar tvivla på att man kan hitta någe bra på nätet. Tyvärr vill de flesta bara ligga. Så nu blire att ägna mig åt andra saker. Som att typ läsa, lära mig att sticka och klappa katterna. Jag menar.... det är ju rätt spännande aktiviteter man kan pyssla med. 
Äääääsch! Jag ska la inte vara så bitter. Flyttar ju för fan till Malmö om mindre än en månad. Kommer säkert träffa många goda själar där nere. Jag har till och med tränat på min skånska. Det kommer gå hem... Eller skånskan är sådär. Min Zlatan-imitation börjar bli någe att hänga i julgranen däremot! 
 
Jag är en sån otoligt lyckad varelse! Lever i celibat, kan låta som Zlatan och.... ja sen vare inte så mycket mer. Men det är ju alltid nåt i alla fall! 
Känner mig väldigt optimistisk idag. Oooojaaaaa! 
 
 
 
 
  
 
eat cry masturbate