0 Heart It

Bokhylla

Idag var jag o pappa på IKEA o shoppade galet! Jag fick av mina kära föräldrar ett skrivbord, en matta, en madrass, en kudde och ett täcke. Fick även en lampa från Mio som baba pröjsade <3 Gulle dig gubbis!
Det som fattas nu är lakan, en spegel och stol. Känner även att jag vill ha en bokhylla. Men tänkte att jag kanske kan bygga en egen. Det som är viktigt är att den ska vara stående. Vill inte montera något på väggarna. Spegeln ska också den vara ståendes. Eftersom att jag bara ska hyra där i 5 månader så känns det dumt att hålla på o borra i deras väggar. Men tror att det kommer bli urtjusigt! 
 
Sitter just nu och bläddrar lite i boken "bkhyllor" av Alex Johnson. Väldigt inspirerande må jag säga. Man kanske ska ta sig en tur till boden och se vad för bråte som ligger o kan användas till någe nyttigare. Och med boden så menar jag vårat förråd. Hade inte tänkt att åka till Norrland liksom
 
Den här lösningen är ju bara för smart o snygg! Men här måste man borra. Det vill jag inte. Får bli när jag skaffar eget! 
 
paradis <3
 
hehehe
eat cry masturbate