0 Heart It

2 olika världar... eller inte

Det är konstigt egentligen. 
Vad är konstigt? Jo så små saker som hur olika personer festar. 
Var inne på finest oh kollade lite på vimmelbilder från bl.a Solidaritet o Rose. Sen hamnade jag på Dirty Nights sida och spanade även in deras vimmelbilder. (Dirty Nights är En klubb som Harry B James håller)
Människorna från de olika ställerna ser väldigt olika ut. Inte de från Rose och Solidaritet kanske, men klubbarna á la Sture P och Harrys då. Men fast de ser olika ut och vill ofta inte ha med varandra att göra, så tror jag att de är väldigt lika. Båda världarna är ytliga nå djävulskt. Man måste ha på sig rätt för att passa in. 
Vart vill jag komma med detta egentligen?? Inte fan vet jag. Hade en poäng när jag började skriva. Men den är ju så gott som bortblåst. Alla vi som ses ute i nattens mörker en lördagskväll, är vi tomma själar som letar efter det som komma skall. Vad det nu kan va. 
 
Att gå ut nån gång i månaden är bara trevligt. Men sker det varje helg så tror jag inte att man mår så bra.
För vad är det vi egentligen är ute efter en utekväll? Är det kärleken? Ett tillfälligt knull? Eller en rejäl jävla fylla som får oss att glömma den jobbiga veckan? 
För mig ska det vara en rolig kväll med mina vänner. Men det är klart att man nästan alltid är ute efter något mer. Fyllan kan jag oftast vara utan. Men uppmärksamheten då? Kan jag vara utan den? Klart att jag kan. Alla dagar i veckan kan jag vara utan fel uppmärksamhet. Den är inte lika spännande längre som den var för nåt år sedan.
 
Det här inlägget har ju ingen som helst poäng. Typ bara rapparkalja. Men sånt kan ju vara trevligt att läsa ibland också. Jag vet inte om jag skriver detta för att jag är trött på att gå ut. För jag tycker ju att det är rätt kul o dansa. Är väl mest trött på alt runt omkring. Fyllorna, lukterna, mupparna och att allt är så ytligt. Tänk om vi bara kunda dansa nakna. Vore inte det härligt?
 
eat cry masturbate