0 Heart It

Typ jätteglad

Förra veckan var allt jättefel. Denna vecka är allt jätterätt! SÅ JÄVLA RÄTT! 
Kan säga att jag gjorde rätt i att ha på mig den röda klänningen i onsdags! Jag fick napp! Alltså! Vilket kap! Typ Gammelgäddan! Typ en lax! Är så glad! 
 
Jag är fett töntig jag vet. Men jag har inte mått så här bra sen Trollet. Galet mina vänner. 
Så nu ska jag sluta prata om det....
 
Vad har mer hänt? JAG HAR JOBBAT! Det har fan gått bra. Jag som fruktat barn har suttit på leriga bänkar o tröstat  snoriga ungar! De är ju faktiskt lite söta! Är fortfarande osäker på hur det blir med o skaffa några egna. Den delen verkar vara lite sådär. Vill inte att mitt underliv ska spräckas. Vill inte bli ihopsydd. Vill inte ta ansvar för om mitt barn suger. Men jajajajajaja! Kommer inte på vad jag ska skriva.
 
eat cry masturbate