0 Heart It

<3

Brev - Siri Nilseny
Jag älskar dig Xander <3
Världen kan vara som en jävla mussla ibland, stängd. Du är pärlan i den musslan för mig.
Allt känns bra igen. Skolan är nog inte så jobbig. Det är bara att kämpa sig igenom skiten. Jag har annat att bry mig om. Menar inte att jag ska skita i skolan, bara att jag inte ska lägga så mycket negativ energi på den.
Idag är det den första advent. Första dagen av väntan. Sitter i mitt rum med tända ljus och två kattungar. Lyssnar på Siri Nilsen. Underbar röst, och underbart språk. Norska är verkligen vackert. Ett sagospråk. Ett trollspråk.
Att bero på sagor. På torsdag börjar julkalendern! Längtar! Ska gå upp tidigt på morgonen, göra mig en kopp te och titta <3 Så underbart <3
Denna jul ska jag kirra riktig julstämning, det behövs.
Älskar min mamma! Vet ni att hon är den mest fantastiska kvinnan, människan, personen jag träffat? Det är hon och jag jan lova att ni alla skulle tycka detsamma om ni fick träffa henne. Världens vackraste, världens finaste och världens snällastee person på denna planet. Detta gäller kanske inte för dig som är telefonförsäljare. Er brukar hon inte vara så trevlig mot. Men det är lugnt. Lägger ni på innan hon gör det så är hon ofarlig <3
Nu ska jag kanske ta och rta något.... Puss och snusk alla mina stalkers ! <3
<3
Hihihihihihihihiihihihi