3 Heart It

Somliga går med trasiga skor, vissa utan trosor.

Vad har jag gjort dem senaste dygnen? Lyssnat på Ligga med P3. YES! Har säkert gjort lite annat också.
Ligga med P3 är ett radioprogram på P3 som sänds sent på kvällarna. Synd, för då sover man eller glor på tv. Men det är lugnt! POD! Det är ganska logiskt dock att programmet sänds så sent med tanke på samtalsämnerna. Fitta, kuk, knulla, penetration ock massa annat smaskigt för den perverses öra. Eller bara för dig som gillar sex. Folk tittar på mig på pendeln. Dem tittar på mig som om jag vore en mupp. "Varför?" undrar ni. Ja jag med! Är det fel att sitta och le för sig själv och fnissa lite då och då fast ingen sitter bredvid. INTE! Jag tycker inte det i alla fall.

Programmet har väckt många tankar. Det finns mycket mer att säga om programmet. Men en del vill jag nog behålla för mig själv. Eller nej det vill jag inte. Men det är väl smartast att hålla käft.  Lyssna och upptäck själva. Den röda tonen som kommer att uppstå på edra kinder är den vackraste färgen man kan tänka sig. Expert på att rodna <3 Härlig bok det där.

Det här med porr. Är det kvinnoförtryck? Det beror ju på. Jag tycker inte att man kan säga att porr allmänt är kvinnoförtryck och förnedrande. Självklart finns det fall som borde förbjudas. Alla går ju liksom inte med på allt. Men oftast så diggar brudarna sina jobb. Jenna Jameson gillade då sitt jobb. Hennes liv har inte varit en dans på rosor men vems har det förutom Prinsessors? Vet inte vart jag vill komma med detta... Men sex och allt runt omkring är ytterst intressant enligt min mening. Jag tycker att vi ska prata mer om det i plugget. Vilket tydligen kommer att hända nu till hösten. Gy 11 börjar och gymnasieelever ska få ha sexualkunskap. Lite avis blir man ju, för jag missar ju det. Så jag får förbli okunnig. Eller....



Jag och min älskling är fortfarande förälskade. Har dock inte blockat hennes ljuviga blomma än. Men det kommer <3
1 gucci, gucci, prada, prada.:

tjenare mannen. josåhärva. jag har jue också en flaska finsprit som jag vill dricka. och du har en. min flaska är också oplockad. frågan lyder, ska vi plocka dem tillsammans? dock tänkte jag dricka en eller två eller tre slurkar innan skolan imorgon. har muntligt prov. måste mjukna lite liksom. men. om. jag. inte. gör. det. ska vi? : D

Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Klicka på länken här under för att komma till tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment

3 Lejonmyggan:

Ååååå Gucci! Jaaa! <3