2 Heart It

Splasch!

När man äntligen har kirrat regelbunden mens så blir man lite konstig. Man längtar efter mensen... Eller jag gör i alla fall. Imorse fick jag en överraskning och gissa om jag blev glad 8D Fram med tampongerna bara! Vill typ bada i dem. (Inte dem använda alltså...) Ni vet sådär som rika galna snubbar gör med sina sedlar. Kastar de i luften och dansar nån liten ritualdans. Kan ju bli kul. Nä men det är inte så att jag njuter av mens men det är skönt när skiten är över. Oooooch! Så kommer jag att slippa ha den under Peace and Love! Underbart!

Mens är kul att prata om. Man lyckas alltid framställa konstiga grimascher på pojkarnas ansikten. Dem är så söta när dem är äcklade <3 Det var väl detta jag ville berätta för er folket. Jag har mens! Ett grattis skulle faktiskt inte skada. Tack på förhand kan jag väl säga då.. M-m! MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENSS!!  MOAHAHAHAHAHAHAHHA!





Loves you long time <3
1 gucci.:

grattis!! : D : D : D : D : D

2 Lejonmyggan:

Tack Gucci! Tänkte precis på dig <3