1 Heart It

Lite för mycket.

Lite för mycket av vad Myggan?

Jag vet inte. Av allt kanske. Lite för mycket blod, lite för mycket huvudvärk, lite för mycket ostädat rum, lite för mycket utväxt...

Och så kom lite för lite.

Lite för lite vad Myggan?

Lite för lite fest, skulle jag garanterat säga. Japp. Lite för lite fest. Vad händer och fötter egentligen? Varför är man så olidligt opopulär? Den frågan kan jag tyavärr inte svara på. Jag tycker att jag är übercool. Men alla tycker väl olika antar jag.
Era olika jävlar. Spank på er! SPANK!!!

Jag vill göra bra radio. Dem senaste gångerna har bara känts blaha. Eller Toms program va bra, men ja, det va ju Toms det...
Och ungjävlarna som sitter i caféterian sänker hela tiden. Man ba FUCK YOU!
En snorunge kallade mig för bitch igår. Jag hade lust att strypa henne. Lär nog göra det nån dag. En vacker dag. När blommorna blommar och fåglarna kvittrar. Längtar.

Min dag igår var allmänt askass. Missar bussen, får vänta på en annan  buss bajslänge, missasr pendeln med en cm, får vänta bajslänge på nästa tåg (en kvart är bajslänge när det är kallt), kommer tilal skolan och blir kallad för bitch av små fula tjejer. GAH! Jag som ghade gjort mig fin och grejer. Kjol och allt.

Nu gick Nils, hatar när mongot åker ifrån mig. Ente kul. Va med mig människor, lek med mig, underhåll mig.
Snart ska jag käka bullar med mamma Kristina. Mums.

Peace out


Mongot har klippt sig



Jag va söt igår! Typ Alice i Underlandet! Yes!
1 DinMamma:

Fin kjol tihihihiihihiihhihiih