4 Heart It

Vart är världen på väg?!?

Jag börjar tröttna lite på Mr. Bäver. Eller börjar?
Jag har nog aldrig gillat den lilla kastrerade saken. Denna hysteri över någon som är talanglös. Jag förstår ej das poäng! Någon annan som gör? Jag menar när han sjunger så låter det som att hans mor en gång tappade honom som liten, men hann ta tag i honom innan han slog i golvet. Men det hon fick tag på var hans små kulor.
Han är förstörd.
Ska man verkligen se ut att vara 13 när man är 17? Usch. Och det som är mer usch är att tjejer i min ålder och äldre "diggar" honom!! VADÅ LIKSOM?!?!?!

Pedofili. Minst sagt.

Jag blir aningen spyfärdig faktiskt. OCH! Så kommer snorungen och FÖRSTÖR CSI! Vad är det för fasoner egentligen? Tvi!

Ska man beröma någon som inte riktigt kommit in i målbrottet än så är det väl ändå Greyson Chanche!
Okej han låter aningen som en flicka. Men han tar i alla fall i! Och han gör det snyggt. Han har en otrolig jävla röst och där kan vi snacka TALANG! Höru det Mr. Bäver?!?
TALANG!

Frustration... Jag vet inte varför men Bäver fick ta smällen. Men han förtjänar det. Usch



Skärp dig för fan!





Denna vara söt. Liksom en liten nöt.

Snart äre Jul! Va kul! 8D

1 Anneli:

Min broder lyssnar på Justina Bäver, han har ett helt jävla album i sin mp3! Sen när jag försöker kläcka ur något om varför denne Bäver är så fantastisk så svarar han inte. Detta är nog ett mysterium vi aldrig kommer att lösa...

2 Sara:

Justin är 16! Han ee född 1994 ;O

3 lina:

assso skaffa dig ett liv?!, sitter och skriver om hur dålig och talanglös han är ? omg?,



du säger att killen är talanglös ?, jag är inget justin bieber fan men jag kan fan inte vara som dig och sitta och skriva omm att han är talanglös för det är han verkligen inte?, annars hade han inte kommit så här långt lilla du ?

och om hans målbrott ?, tror du att han kan hjälpa när målbrottet kommer eller?, det är väl förfan samma sak som om att du är så jävla patetisk eller?

väx upp lilla du?,

tror inte du hade velat att folk hade skrivet så om dig? om hur jävla fucking ful duu är ? okej? så väx upp lite nu och visa hur gammal du är!

4 Jossan:

Bara för att jag har en åsikt betyder det inte att jag är omogen Lina :)

Jag får säga precis vad jag tycker om Justin. Och vad spelar det för roll egentligen? Jag tror inte att han kommer leta upp min blogg och översätta allt jag skrivit direkt :)

Och det här med att du skriver "lilla du" till mig är ju endast för att irritera mig. Och ja, jag blir irriterad, men mest för att när jag läser det du skriver så verkar du vara i åldern från 13 - 16 :) Så du är alltså yngre än mig och tydligen mer korkad. Men puss på dig gumman.