0 Heart It

Självis

 
Sitter och tar självisar klockan 00.10. Det är fan inte bra. Lite patetiskt är vad det är. Men om man nu hittar bra vinklar av sig själv som man känner att "OJ dessa vinklar måste jag ju visa upp för folk är så intresserade av hur jag ser ut!" Ja men va fasen då måste man ju göra det! Följa sitt hjärta liksom.
 
Nä. Jag är för ensam för mitt eget bästa. Vill ha en katt. Jag tror att en katt skulle rädda mig lite. Hade lätt skaffat en om jag visste vad jag skulle göra av den när jag far till Stockholm. Jag har en känsla av att jag skrivit om detta förut. Jag vet inte. Men ensam är man i alla fall. Varför bor inte fler på Bäckis med mig? Det är otroligt mysigt här! JAAA! 
 
Men gud! Nu märkte jag att jag visar magen på ena bilden! Eller jag märkte det när jag tog den men men det låter bättre såhär! Ja, magen syns. Vulgärt! Äckligt! Blottning! 
Jag kanske borde censuera.
ÄÄäääääsch! Jag säljer mig själv gratis istället! Inte säger man nej till lite uppmärksamhet! Om nu någon läser denna trista blogg. 
Finns ju absolut inget att hämta här. Jag önskar att jag vore rolig. Men det kanske är svårt den här tiden på dygnet och särskilt nu när Smurfittkappa började lukta. Äääeh fyfan! Blir att röka o sen tända mitt nya doftljus. Och sen kanske man ska nana också. 
 
Ja detta va ju bara ren skit. Jag hoppas ingen läste.
 
Hejdå