0 Heart It

Kreativitet

Vet ej vad som händer. Inte är det fötter i alla fall. Eller kanske lite! Jo fan! Fötter handlar det också om! Men mest händer. Jag har fått sån jävla lust att börja skapa. Typ rita and shit. Inte för att det gått så bra men jag har i alla fall försökt! Jag ritade en diamant på min fot. Sa ju att fötter hade med saken att göra!

Jag vill sätta upp massa skit på mina väggar! Göra det hemtrevligt och vackert! Göra det till mitt!
Imorgon ska jag och pappsen köpa ramar till mina Zelda-affischer! NU JÄVLAR SKA DEM UPP! WOHO!! Måste städa lite i mitt rum också... Inte lika kul, men resultatet blir säkert awesome!

Jag längtar asamegamycket tills imorn nu. Man kanske bborde gå och lägga sig.... JA 8D

Ett litet nattinlägg, va trevligt.


Har gjort lite pilar och satt upp i mitt rum... KUL 8D




Mongots tatuering. Den syns nu. Coolt

Puss och snusk alla fans! <3