2 Heart It

Mmm.. Gay

Kan verkligen inte sluta tänka på allt som är gay. Alltså inte typ

"Fan va gay du är."
"Vilken gay telefon."Inte Gay som skälsord. Nej utan jag tänker på bögar och lebbar.

Det verkar ju riktigt mysigt. Pussa en tjej. Trevligt.
Har jag ju gjort redan men kan vara mysigt när inte massa killar ser på och skriker
" SHIT! TA HENNE PÅ GÖTTEN!"

Kan berätta att det är ganska osexigt.
Men bäck tu business.

Igår pluggade jag matte, det var kul. Men ibland var jag tvungen att ta en liten paus, så jag ritade lite i mitt ascoola block.
När jag sedan såg resultatet så märkte jag att det var väldig gay. Typ en vagina, en brud som slickar en annan brud och två brudar som pussas lite. Mysigt liksom. Nej men jag tycker det.
Man kanske skulle ta och bli flata. Killar är så krångliga. Ja, det är ni!
Brudar är oftast snyggare än killar också. Det är ju alltid ett plus i kanten. Eller?

En nackdel med att vara lesbisk är att det kan bli konkurrens. Vem är snyggast?
Jag vill helst inte vara i ett förhållande där den andra är snyggare. Jag vill inte höra:
"Åå shit Jossan! Vilken läcker brud du har! Hur lyckades du?"
Det är klart att hon ska vara snygg, men jag ska vara snyggare! Get it?
Eller så kan vi vara lika snygga 8D Det vore ändå det bästa.

Skulle jag klara av ett förhållande med en tjej? Jag vet faktiskt inte. Jag har en känsla av att det kommer vara jag som är den lite mer dominanta. Den som bestämmer liksom. Det faller mig perfekt i smaken, men jag tror att det skulle bli en hel del bråk.

Jaja! Jag får väl grubbla lite mer på det där och så får vi se vad som händer i framtiden.



Take me. 

1 skåne:

Den blev ju fan fin (ur ett estetiskt perspektiv) XD

bra jobbat sis!

2 Bella:

men tjejer är nice :3