1 Heart It

Piteå, du är inte värdig

Nu börjar jag lessna på den här staden nå djävulskt. Jag är så uttråkad så jag dör. Jag har inte pratat med en människa sen i tisdags, om man inte räknar med folk i affären. Det är sjukt jävla ensamt här och inte kan man gå ut på promenader heller då vädret är kasst varje dag. Solen är framme från klockan 22:00 till 05:00. Sen är det bara grått o blåsigt. Fattar ni hur tråkigt jag har det när jag sitter här och skriver om vädret!!! 
 
Jag gjorde en rolig sak igår i alla fall. Jag köpte mig en liten topp. Var inne och läste en av mina favoritbloggar och hon hade köpt en sån. Så jag agerade härmapa o voila: Ägera av ett nytt klädesplagg och oägare av ett x antal kronor. Det här får bli mitt sista onödiga köp för nu måste jag ha mat sista veckorna i Piteå. Jävla Piteå. Fan det är synd att man är pank annars hade ju en utekväll varit mysigt! För det finns ju så sjuuukt mycket att göra i Piteå... Kalles här kommer jag! Pfft
 
 
 
Det här är i alla fall den lilla toppen som gjorde min plånbok tunnare. Värt! Kom dock på att jag inte har så många grejer att ha på benen som passar till. Jag får lära mig att sy eller nåt. 
 
Det finaste med den här toppen är att jag kan ha den utan bh! Befrielse! Ibland är det ändå gött att ha små myggbett. 
 
Puss o snusk
1 Anonym:

Kolla din kik ;o

Svar: har inte sånt
Lejonmyggan