0 Heart It

Bölande lipsill som vill lära sig att dansa. Fnuligt

Plingeliplongplingeliplonplong
 
Sån musik sitter jag o lyssnar på just nu. Tchaikovsky kunde sina grejer vill jag lova. Förra året. Skoja. I år på nyårsdagen var jag och såg Nötknäpparen med farmor och alla fina kusiner. Lite fjollig som man är, satt man o grät när Pas de deux spelades. Så himlans jäklans förbannat bra låt. Det var ju extra fint med den lilla dansen till. Fan jag är ändå väldigt lättbölad. Det är inte okej. Jag borde täppa till tårkanalerna en aning. Det är ju ganska fjantigt o börja lipa för minsta lilla.
 
Jag kan börja gråta sådär hysteriskt som man gjorde när man var liten, om jag typ slår i tån eller nåt. Alltås verkligen hulka. Det är rätt osexigt har jag hört. Särskilt när snoret rinner ner i munnen på en också. Men lite extra salt en helt vanlig vardag kan ju inte va så illa ändå tänker jag. Eller? 
 
Började även lyssna på en låt av Stromae igår som heter Formidable. Jag har ingen aning om vad han sjunger men fint är det. Så nu finns det även lite franska låtar på min spellista. Mest för att impa på mamma. 
 
Förutom att ha lyssnat på musik som får mig att börja gråta så har jag även drogat sönder dansvideos på youtube. Jag vill ju också kunna dansa. Orättvist. Känns lite sent o börja nu... Typ. 
Ääääääääääeh nu ska jag nog borsta bort beläggningarna från tänderna och sen krypa ner i sängen och ta på mig själv. Eller stryk det sista. Det är ju sånt man inte får tala om. Det är liksom privat. 
 
 
 
 
 
 
Lär mig det där!