1 Heart It

Sömnbrist

De senaste nätterna har jag inte kunnat sova. Anitingen så somnar jag inte alls eller så vaknar jag mitt i natten och kan inte somna om. Detta leder till att jag äntligen somnar precis när jag ska upp. Så jag försover ju mig. Jag känner att jag ligger efter med mitt arbete och måste verkligen komma igång. 
Men det är fan inte lätt när ens ögonlock väger bly och huvudet dunkar. Jag vill ju bara sova en hel natt utan avbrott. Snälla! Vad gör jag för fel liksom? Går inte o lägger mig särskillt sent heller. 
 
Idag skulle jag behöva gå till skolan o börja att rediger. Men jag har ju inte alla ljudklipp än. Jag måste nämligen spela in min röst. Det är bara så svårt att skriva ett manus som känns levande. 
Varför går det så jävla bra o skriva här, men när jag öppnar Wordsdokumentet så är det som att knapparna inte går att trycka på? Jag orkar ju inte. Vill bara ha en kram av mamma
 
 
 
 
skjut mig
1 muminmamman:

KRAM