0 Heart It

Svar

Helt otroligt men jag har fått lite frågor. Kan inte fatta. Det måste vara någon som driver med mig. Men tänkte ta o svara på dem i alla fall!
 
Anonym:
Frågestund? Hej jag brukar läsa din blogg och har en del frågor men oftast får man inte svar . Du kanske kan ha en frågestund? Undrar hur Barcelona var, vad du jobbar med, utbildning du har och om du är singel, såfall varför? Vem är din drömkille? Tränar du? Hur skulle du beskriva din klädstil och stil?
 
Barcelona var underbart! Jag o Clara gjorde det vi ville göra. Vi vandrade i stan på dagarna. Hittade gatorna där allt hände i Vindens skugga och tog en Coubert-cigg. Läs boken <3
Jag jobbar som garderobiär på en nattklubb på helgerna. Annars så letar jag för tillfället. 
Den utbildningen jag har är grundskolan och sen gymnasiet. Jag gick medieproduktion med inriktning ljud/radio.
Jag är singel och trivs ganska bra med att vara det. Klart att jag saknar närheten ibland men jag har mina händer o armar. En självkram är alltid gosigt. typ. Drömkille? Ja du. Snygg, vältränad, snäll, omtänksam och ganska tyst. Han behöver inte vara en sån som alltid ska säga vad han tycker. Vill jag veta något så frågar jag. Men han får nog stanna kvar i mina drömmar ett tag till. Jag tränar inte men skulle väl kanske ta o börja med det. Mamma o jag tänkte gå o kolla på ett gym som ligger nära. 
Jag skulle beskriva mig själv (när det kommer till stil o mode) som en kameleont. Jag har på mig det som jag känner för. Och det som jag tycker passar min fysik och mitt psyke.
 
Linn:
Var bor du? Var jobbar du? Är du singel? 
Har precis gjort slut med min kille efter några månaders förhållande men han vill vara vän vilket jag inte tror blir bra i längden :/ vad är din erfarenhet av vänner efter förhållande

Jag bor hos mina föräldrar i Stockholm. 
Tråkigt hörrudu. Jaaa duu... Nu när jag får chansen att skrocka mig o leka gammal o erfaren så ska jag säga dig att oftast så går det inte. Eller det går inte om båda inte vill. Jag har kontakt med endast ett av mina ex idag. Vi är rätt goda vänner. Men mina andra ex ogillar mig skarpt så försöker liksom undvika dem. 
 
Felicia:
Hej, undrar vilken musikstil du har och vad du gör på fritiden. Man får nte läsa så mycket om det i bloggen. 
Hur många läsare har du?
 

Jag har ingen speciell musikstil. För några år sedan var den lite "rockigare" kanske, Men idag lyssnar jag på det mesta. Jag älskar musik jag kan dansa till. Och jag älskar ALLT som har med Coheed & Cambria o göra! 
På min fritid försöker jag se till att umgås med mina vänner. Men på senaste har jag varit väldigt dålig på att höra av mig till folk så det har blivit mest att jag är för mig själv eller med Clara. Clara är mina andra hälft. Men det finns mycket jag skulle vilja göra på min fritid. Typ som att lära mig åka longboard, spela in podcasts, rita och läsa mer. Det är saker som jag nog får ta tag i. 
Jag har ca 8 läsare som besöker mig varje dag. Men när jag skrivit o skyltat med det så brukar det vara 30 läsare. Inga stora nummer (siffror) men jag uppskattar att det är nån som läser mina tråkiga ord i alla fall :)
 
 
Anonym:
vad är dina mål i livet? har du körkort? längsta förhållande? =) hur skulle du besrkiva din klädstil?
 

Mina mål i livet är att; jobba inom radio. Helst Sveriges radio. Att kirra MC-kort, skaffa lite mer kladd på kroppen och lära mig franska. Några större mål har jag inte just nu men det kommer väl med åren antar jag. 
Jag har inte körkort. Har knappt övningskört. Mitt längsta förhållande varade i 9 månader tror jag. Och det var nog med min första pojkvän. Jag är verkligen usel på förhållanden.
 
 
Cray Cray men nu har jag haft en liten frågestund i alla fall!
eat cry masturbate